Gethin
Is er leven na de dood? 1290020249
Gethin
Is er leven na de dood? 1290020249
Gethin
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Gethin


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Is er leven na de dood?

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Emera

Emera


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 14-11-10
Woonplaats : Op die blauwige planeet

Character profile
Leeftijd: 17
Man/Vrouw: Vrouw
Weerwolf/(Half)Vampier: Weerwolf

Is er leven na de dood? Empty
BerichtOnderwerp: Is er leven na de dood?   Is er leven na de dood? Emptyvr nov 26, 2010 9:57 pm

Hello!
Ik denk dat de titel wel duidelijk is: Is er leven na de dood?

Ik denk van niet, je sterft en rot dan in een graf clown
Terug naar boven Ga naar beneden
Luke

Luke


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 12-12-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Naast me buurman ='3

Character profile
Leeftijd: 17 al zo'n 85 jaar.
Man/Vrouw: Man
Weerwolf/(Half)Vampier: Vampier

Is er leven na de dood? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is er leven na de dood?   Is er leven na de dood? Emptyvr dec 17, 2010 7:37 pm

Uhm, ik denk daar ook vaak overna. Enja, ik hoop natuurlijk van wel... Maar weetje wat ik denk...
Je denkt hé? Van wat als ik dood ben, waar ben ik dan? Enz... Ikzelf denk dan dat je daar dan niet over nadenkt, dat je dood bent en er dan niet bijnadenkt 'Hé, ik ben dood verrekt' Ik denk eerder dat je dan niet meer denkt, en er dus ook over zit... Ookal geloof ik zelf wel in geesten, en heb ik daar enkele ervaringen mee... Lijkt dit, of dwalende zielen me de meest logische optie.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ethereal.forum-motion.com // www.twilight.punt.nl
Mide

Mide


Aantal berichten : 92
Registratiedatum : 19-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Etikhove

Character profile
Leeftijd: Mens: 20 Vampier:150
Man/Vrouw: Vrouw
Weerwolf/(Half)Vampier: Vampier

Is er leven na de dood? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is er leven na de dood?   Is er leven na de dood? Emptydo maa 03, 2011 7:24 pm

Hartaanval/auto-ongeluk/Zelfmoord/moord/verdronken/... >> Dood>> In graf >> Iedereen rouwd om je >> Je haar en nagels groeien nog 4 dagen na je dood >> Na 6 maanden zijn ze je vergeten. >> Je ingewanden beginnen te rotten >> De insecten en maden hebben een weg door je kist gevreten >> Ze knabbel aan je ledematen >> Insecten hebben maagkramp van te veel te eten >> Jij bent alleen nog een hoopje skelet >> Je familie betaal geen begraaf geld meer >> Ze graven je op >> Verbranden je overschotten >> dan ben je as >> Word meegenomen door de wind >> As vergaat ook wel eens >> Niets

Uiteindelijk word en ben je NIETS!
Geen leven dus
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynetria

Cynetria


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 08-12-10
Woonplaats : In Jeruzalem x]

Character profile
Leeftijd: Geboren in 1760 ziet er 18 uit
Man/Vrouw: Vrouw
Weerwolf/(Half)Vampier: Vampier

Is er leven na de dood? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is er leven na de dood?   Is er leven na de dood? Emptyvr maa 04, 2011 7:37 pm

Mide schreef:
Hartaanval/auto-ongeluk/Zelfmoord/moord/verdronken/... >> Dood>> In graf >> Iedereen rouwd om je >> Je haar en nagels groeien nog 4 dagen na je dood >> Na 6 maanden zijn ze je vergeten. >> Je ingewanden beginnen te rotten >> De insecten en maden hebben een weg door je kist gevreten >> Ze knabbel aan je ledematen >> Insecten hebben maagkramp van te veel te eten >> Jij bent alleen nog een hoopje skelet >> Je familie betaal geen begraaf geld meer >> Ze graven je op >> Verbranden je overschotten >> dan ben je as >> Word meegenomen door de wind >> As vergaat ook wel eens >> Niets

Uiteindelijk word en ben je NIETS!
Geen leven dus
Tja, daar zit wat in... Wel een beetje creepig gezegd xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is er leven na de dood? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is er leven na de dood?   Is er leven na de dood? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is er leven na de dood?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Zoek het leven!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Gethin :: Algemeen :: Offgames :: Discussie-
Ga naar: