Gethin
The house of the bad vampires [Xopen] 1290020249
Gethin
The house of the bad vampires [Xopen] 1290020249
Gethin
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Gethin


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 The house of the bad vampires [Xopen]

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Mide

Mide


Aantal berichten : 92
Registratiedatum : 19-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Etikhove

Character profile
Leeftijd: Mens: 20 Vampier:150
Man/Vrouw: Vrouw
Weerwolf/(Half)Vampier: Vampier

The house of the bad vampires [Xopen] Empty
BerichtOnderwerp: The house of the bad vampires [Xopen]   The house of the bad vampires [Xopen] Emptyzo feb 27, 2011 6:06 pm

"En dit is het binnen zwembad met ernaast een groot bubbelbad." rattelde de vrouw van het immobiliën kantoor. Ik knikte kort en liep naad de rand van het zwembad, roedere even met mijn hand in het water en keek haar aan. "Hoe warm is het water?"
"Ehh, nu ongeveer 32°C. Je kunt het verwarmen tot 40°C." Antwoordde ze. "Waarom niet warmer?" gniffelde ik. Ze keek me raar aan. "Anders zou je iemand kunnen koken, bij wijze van spreken."
"Tja wie zou dat nu doen." Zei ik poeslief. De vrouw keek me aan en zuchtte. "Ga je het nu kopen?" vroeg ze. "Als jij volgende week de papieren meebreng." glimlachte ik. "Natuurlijk, mag ik je nummer?"
"Nee, ik ben hier, zelfde tijd als vandaag."
"Mevrouw ik moet uw nummer..."
"Ik zei: IK ZAL HIER ZIJN." Ik gromde de woorden. "Oke, oke" stotterde ze. Ik gunde haar geen blik mee waardig en liep door de veranda, door de woonkamer, de gang in, recht op de deur af. Buiten was er een licht lente briesje. Zelfs ik werd er rustig van. Dit was echt de perfecte villa voor mijn toekomste clan: 5 slaapkamers, 2 woonkamers, ruimekeuken, 3 badkamers, grote achtertuin, binnenzwembad, enz.
Het grootste plus punt was dat de villa op de rand van Amorghan villawijk was. Als we lawaai zouden maken, zou niemand het door hebben.
Met de wind in m'n rug liep ik door de straten van de villawijk....
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The house of the bad vampires [Xopen]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The taste of fresh blood [Xopen]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Gethin :: Amorghan (Stad) :: Villawijk-
Ga naar: