Gethin
A Human Walk In The City 1290020249
Gethin
A Human Walk In The City 1290020249
Gethin
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Gethin


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 A Human Walk In The City

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Amy

Amy


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 27-02-11

Character profile
Leeftijd: 16
Man/Vrouw: Vrouw
Weerwolf/(Half)Vampier:

A Human Walk In The City Empty
BerichtOnderwerp: A Human Walk In The City   A Human Walk In The City Emptyma feb 28, 2011 7:52 pm

Amy hief haar hoofd loom van op de keukentafel. Haar wang zag rood en deed een beetje pijn van het harde hout. Wat? Hoe laat was het nu? Ze wilde naar de klok kijken en zag dat het donker was. Was het al nacht? Ze keek opzij en zag een leeg cocktailglas, ze had Lacey nog zo gezegd om niet te veel met elkaar te mengen. Waar was Lacey eigenlijk? Ze duwde haar van de tafel af en liep struikelend van haar stoel af. Haar handen grepen in het medicijnkastje en namen de doos Dafalgan beet. Het tabletje bruiste snel op in het glas en ze dronk het in een keer leeg.
Zou Lacey al weg zijn? Amy zette haar handen aan haar mond en gilde: "LACEY!" Het weergalmde in het lege huis. Haar moeder was nog niet thuis. Het kon haar niet echt schelen waar die zat. Van haar part mocht ze weg blijven. Amy trok de witte voordeur open, misschien was Lacey buiten aan het roken. Het waaide ongelofelijk hard, was er soms een storm op komst? Ze sloeg haar armen om haar rillend lichaam en probeerde haar lokken haar die door de wind werden meegerukt in vorm te houden. Lacey was waarschijnelijk naar huis of weggewaaid. Misschien kon zij maar ook beter binnen gaan. Hoewel er de gas op was en er dus geen verwarming was zou ze geen last hebben van de wind. Sloom liep ze naar de deur. Net toen ze haar hand er naar strekte sloeg die met een klap dicht. "Fuck it!" Gilde ze terwijl ze met haar vuisten op de deur klopte, waarom een automatisch slot? En waarom had enkel haar moeder sleutels? Hoewel het geen zin had om op de deuren te kloppen en te stampen deed ze even door waarna ze het opgaf en mokkend op de drempel ging zitten.
Dit werd een lange nacht...



-Enkel Mide & Cynetria-
Terug naar boven Ga naar beneden
Mide

Mide


Aantal berichten : 92
Registratiedatum : 19-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Etikhove

Character profile
Leeftijd: Mens: 20 Vampier:150
Man/Vrouw: Vrouw
Weerwolf/(Half)Vampier: Vampier

A Human Walk In The City Empty
BerichtOnderwerp: Re: A Human Walk In The City   A Human Walk In The City Emptyma feb 28, 2011 8:27 pm

Het meisje gilde van pure angst! De donkere demonen schaduw kwam dichter, klaar om toe te slaan. De demoon sprong, het meisje gilde nogaltijd. Toen was er niets meer. Mide zette de tv uit. "Wat een kut progamma's." dacht ze. Direct daarna stond ze recht en zocht haar mobieltje. Als ze dat gevonden had typte ze een berichtje naar Cynetria, een andere vampier.
"Hi Cy, De nacht is jong, en het weer is goed. Dat wil dus zeggen dat er veel mensjes buiten zijn. Samen jagen. Wacht op je in de woonwijk. Mide
Pas toen Mide buiten stond merkte ze dat het hard waaide. Oh, Cy zal weer denken dat ze ijlt... Ze stak haar haar achter haar oren en zette het op een lopen. De huizen, bomen en hondjes die tegen een elektriciteidspaal plasten, zoefden voor bij. Aan de rand van de woonwijk stopte ze. Mide checkte haar mobieltje nog eens en tuurde naar na in het duister van de straten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynetria

Cynetria


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 08-12-10
Woonplaats : In Jeruzalem x]

Character profile
Leeftijd: Geboren in 1760 ziet er 18 uit
Man/Vrouw: Vrouw
Weerwolf/(Half)Vampier: Vampier

A Human Walk In The City Empty
BerichtOnderwerp: Re: A Human Walk In The City   A Human Walk In The City Emptyma feb 28, 2011 8:42 pm

Cynetria keek naar het plafond. Was dat een vochtplek? En was dat een barst? Tja, dat gebeurde er als je naar een saai programma keek als: The Demon's City. Plotseling trilde Cynetria's mobiel, ze keek naar het schermpje waar op stond: Bericht van MiMi. Ze opende het bericht waar stond: "Hi Cy, De nacht is jong, en het weer is goed. Dat wil dus zeggen dat er veel mensjes buiten zijn. Samen jagen. Wacht op je in de woonwijk. Mide "
Waarschijnelijk keek Mide ook naar The Demon's City en verveelde ze zich. Ze nam niet de moeite om te antwoorden en duwde de voordeur open. De wind sloeg de deur open en rukte aan haar kleren. Wauw, het was echt mooi weer... Cynetria liep langs de muren van de huizen. Het was waarschijnelijk rond de 3 uur 's nachts. De woonwijken... Waar waren die nu weer? Ze draaide zich om en keek naar de huizen, waarschijnelijk bevond ze zich nu in de woonwijken. Typisch Mide... Nu moest ze nog de wijk gaan uitpluizen.
Ze trok zich op aan de dakgoot van een huis en zette zich op de daken. Ze snoof de lucht op en herkende de bekende geur van Mide. Ze draaide zich om en rende over de glibberige daken.
Cynetria hurkte zich neer en keek naar beneden. In het donker was enkel de bleke huid van Mide te zien. Ze sprong van het dak voor Mide en glimlachte. "Hi Midie!" Grijnsde ze, "How are you?" Ze gaf Mide een luchtige bergroetingsknuffel en draaide zich toen om, omdat ze mensengeur rook. Voor de deur van een huis met rode bakstenen zat een blond meisje, waarschijnelijk eentje dat te dom was om de sleutels mee te nemen en nu zielig buitengesloten was. Met andere worden, een perfect slachtoffer om mee te spelen. "Hee, kijk." Ze wees met haar kin naar het blondje. "Zin om haar te pesten?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Mide

Mide


Aantal berichten : 92
Registratiedatum : 19-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Etikhove

Character profile
Leeftijd: Mens: 20 Vampier:150
Man/Vrouw: Vrouw
Weerwolf/(Half)Vampier: Vampier

A Human Walk In The City Empty
BerichtOnderwerp: Re: A Human Walk In The City   A Human Walk In The City Emptywo maa 02, 2011 6:07 pm

Mide stamte al 2 minuten tegen een muur van een huis. Waar bleef Cy nou? Ze wachtte al 2 minuten! Normaal bleef Cy maar 1,34 minuten weg. Mide zuchtte verveeld. Plots hoorde ze een bekende stem. Cynetria! Haar vamp bestie gaf haar een knuffel. "Met mij is alles goed. Alleen verveelde ik me. Ik keek naar Demon's City" grinnikte ze. "Hoe is het met jou?" vroeg ze. Toen Cy weg keek, volgde Mide haar ogen opzoek naar wat ze zag. "Welke meisje?" Ze keek wat beter. "Ohh dat blondje? Waarom niet..." Mide trok Cy mee naar het onschuldige mensen meisje. Ze ging vlak voor haar neus staan. "Wat doe je in het donker, mijn kind? En zo alleen???" Mide vervormde haar stem zo dat het leek op een oudvrouwtje die teveel gedronken had...
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynetria

Cynetria


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 08-12-10
Woonplaats : In Jeruzalem x]

Character profile
Leeftijd: Geboren in 1760 ziet er 18 uit
Man/Vrouw: Vrouw
Weerwolf/(Half)Vampier: Vampier

A Human Walk In The City Empty
BerichtOnderwerp: Re: A Human Walk In The City   A Human Walk In The City Emptywo maa 02, 2011 6:26 pm

"Demon's city is horrible!" Cynetria grijnsde en ging naar het mensenkind dat op de grond zat. Zelfs als mens was ze vast niet zo oud. Mide nam het woord: "Wat doe je in het donker, mijn kind? En zo alleen???" Mide vervormde haar stem zo dat het leek op een oud vrouwtje die teveel gedronken had... Cynetria viel in, "Domme gansjes zoals jij moeten al lang in hun bedje liggen. Of zoek je je mamma? Ik wil je wel helpen met haar te vinden hoor. Kom kinder, neem mijn hand." Cynetria keek spottend naar het blonde meisje, maar eigenlijk had ze niet veel lol aan het pesten. Ze zouden haar beter meteen leegdrinken. Dat zou makkelijker zijn en leuker...
Terug naar boven Ga naar beneden
Amy

Amy


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 27-02-11

Character profile
Leeftijd: 16
Man/Vrouw: Vrouw
Weerwolf/(Half)Vampier:

A Human Walk In The City Empty
BerichtOnderwerp: Re: A Human Walk In The City   A Human Walk In The City Emptywo maa 02, 2011 6:41 pm

Ze steunde met haar ellebogen op haar knieeën en liet haar hoofd rusten op haar handen. Hoe lang zat ze hier nog? Het leek haar alleszinds niet aangenaam in dit weer. En door de wind hoorde ze amper iets. Daarom had ze het ook niet door dat er twee meisjes, of beter gezegd vrouwen enkele meters van haar stonden. Wat deden die daar? Ze waren zeker weten niet uit de straat. En naar haar weten waren er geen mensen verhuisd. Ze waren ook niet op doortocht, want ze bleven daar staan. Hadden ze afgesproken? Maar wie spreekt er (buiten lesbische koppeltjes) af midden in de nacht. Daarbij, je zag hier geen hand voor ogen. Toch leken ze elkaar goed te zien. Vreemd... Plotseling draaide eentje zich om, haar bleke gezicht was duidelijk te zien in het duister. Ze stapten op haar af. Wat gingen ze doen? Waarschijnelijk waren het mensen die zich verveelden. Want de eerste zei al meteen: "Wat doe je in het donker, mijn kind? En zo alleen???" En de tweede vervolgde: "Domme gansjes zoals jij moeten al lang in hun bedje liggen. Of zoek je je mamma? Ik wil je wel helpen met haar te vinden hoor. Kom kinder, neem mijn hand." Amy zuchtte geïrriteerd: "Sodemieterop!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Mide

Mide


Aantal berichten : 92
Registratiedatum : 19-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Etikhove

Character profile
Leeftijd: Mens: 20 Vampier:150
Man/Vrouw: Vrouw
Weerwolf/(Half)Vampier: Vampier

A Human Walk In The City Empty
BerichtOnderwerp: Re: A Human Walk In The City   A Human Walk In The City Emptydo maa 03, 2011 7:15 pm

Mide lachte spottend naar het sodemieterop-meisje. "Wat een taal gebruik kindje! Leer je geen ABN meer op school?" grijnsde ze gemeen. Even keek ze naar Cynetria, wat zou ze tegn het meisje zeggen? Mide had veel zin Cy het teken te geven dat ze haar gingen aanvallen. Maar op een of andere manier wou ze nog even wachten. "Oke, genoeg gelul. Zeg me nu wat je zo alleen doet." haar stem klonk geïrriteerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amy

Amy


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 27-02-11

Character profile
Leeftijd: 16
Man/Vrouw: Vrouw
Weerwolf/(Half)Vampier:

A Human Walk In The City Empty
BerichtOnderwerp: Re: A Human Walk In The City   A Human Walk In The City Emptyvr maa 04, 2011 8:09 pm

Amy kruistte haar armen en duwde haar van de drempel, zodat ze oog in oog stond met diegene die haar nu aansprak. In het donker leken haar ogen bruin. Eerder roodbruin... Vreemde kleur... Waarschijnelijk beeldde ze zich het allemaal in, maar in het halfduister was alles erg moeilijk te zien.
Het kleine schijnseltje licht van de maan was het enige wat Amy wat zicht gaf op de twee. Diegene die tegenover haar stond haar vriendin stond enkel wat te grijnzen terwijl ze toe keek wat de andere ging doen.
"Wat een taalgebruik kindje! Leer je geen ABN meer op school?" Zei ze met een grijns, Amy zei niets, en keek haar enkel strak aan. "Oke, genoeg gelul. Zeg me nu wat je zo alleen doet."
Amy lachtte spottend: "Gélul?" Zei ze met een grijnsje. "Waarom zou ik je zeggen wat ik hier loop te doen? Gaat dat je aan? Zeg me liever wie jullie zijn en wat jullie hier te zoeken hebben."
Terug naar boven Ga naar beneden
Mide

Mide


Aantal berichten : 92
Registratiedatum : 19-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Etikhove

Character profile
Leeftijd: Mens: 20 Vampier:150
Man/Vrouw: Vrouw
Weerwolf/(Half)Vampier: Vampier

A Human Walk In The City Empty
BerichtOnderwerp: Re: A Human Walk In The City   A Human Walk In The City Emptywo maa 09, 2011 9:29 pm

Een heksen lach ontsnapte uit haar keel. "Wat wij hier doen kindje?" Ze grijnsde naar Cy. "Wij zijn vampieren en hebben dorst...." Wedden dat zenu wegkluipt van angst???
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynetria

Cynetria


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 08-12-10
Woonplaats : In Jeruzalem x]

Character profile
Leeftijd: Geboren in 1760 ziet er 18 uit
Man/Vrouw: Vrouw
Weerwolf/(Half)Vampier: Vampier

A Human Walk In The City Empty
BerichtOnderwerp: Re: A Human Walk In The City   A Human Walk In The City Emptydo maa 10, 2011 2:34 pm

Cynetria knipperde met haar ogen. Wat een aanpak van Mide. Meteen al zeggen dat ze vampiers waren. Eigenlijk was ze dat niet gewend, maar het leek wel plezierig. "Maar Mide'ken. Dat joch." Ze wees met haar kin naar het blondje dat was opgestaan. "Zal ons toch niet geloven."
"Hmmm." Cynetria zette haar linkervoet vooruit en liep dichter naar het slachtoffertje, "Hoe kan ik het je duidelijk maken..." Ze draaide zich om en keek Mide aan. "Misschien handig om te weten of je van plan bent haar te delen of ik iemand anders moet gaan zoeken." Haar hoofd keerde zich razendsnel om naar de mens. "Heb jij hier misschien een speelkameraatje zitten?" Ze lachtte, "Of heb je geen vriendjes en vriendinnetjes?" Ze keek naar de deur achter het kind. "Arm ding. Zit je buitengesloten?" Haar ijsblauwe ogen flitsten van de deur, naar het kind, naar Mide en weer terug. "Waarom help ik je even niet?" Cynetria zuchtte even en sloeg toen haar bleke hand door de deur. Zonder er een vuist van te maken en zonder moeite. Alsof ze net een stuk piepschuim doormidden had geslaan. "Mijn lieve kindje. Hier een opening, of zal ik hem er helemaal uitslaan." Ze zette een stap opzij. "Kijk, was dat genoeg bewijs voor jou? Of zal ik mijn vuist in je gezicht slaan?"


Laatst aangepast door Cynetria op za maa 12, 2011 9:00 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Amy

Amy


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 27-02-11

Character profile
Leeftijd: 16
Man/Vrouw: Vrouw
Weerwolf/(Half)Vampier:

A Human Walk In The City Empty
BerichtOnderwerp: Re: A Human Walk In The City   A Human Walk In The City Emptydo maa 10, 2011 2:52 pm

Amy begon te schaterlachen. Was ze nog steeds dronken of werd ze gek? Waarschijnelijk was het omdat een van de twee meende een vampier te zijn. "Weet je? Eigenlijk heb jij nog goede humor!" Ze lachtte verder, "Dacht je nou echt dat ik zo stom was? Dat is echt heel dom." Toen zei de andere: "Maar Mide'ken. Dat joch zal ons toch niet geloven." Amy gromde, dat joch? Plotseling stapte ze op haar af. Loom en iets te zelfverzekerd. Hoewel Amy ze vijf minuten kende haatte ze hen nu al. "Hoe kan ik het je duidelijk maken?" Vroeg ze, "Ach hoepel op." Amy's geduld begon op te raken. Maar ze kwam steeds dichterbij, "Ik zei: HOEPEL OP!" Amy's stem weerschalde in het steegje. Was ze boos? Of eerder bang? Ze snapte niets meer van haarzelf en nog minder van de twee anderen. Misschien haar overlevingsinstict waar ze niet wou naar luisteren?
Plots gebeurde het. De bleke hand van die met de blauwe ogen schoot door de eikenhouten voordeur. Alsof het niets was, als lucht. "Wat...Wat? Hoe kan dat?" Was het misschien een verborgen cameraprogramma? Dat kon niet... Want Amy had de deur nog maar net vastgehouden. Plots werd ze boos uit angst. "He! Nu heb je wel mijn deur kapotgeslagen ja!"


Terug naar boven Ga naar beneden
Mide

Mide


Aantal berichten : 92
Registratiedatum : 19-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Etikhove

Character profile
Leeftijd: Mens: 20 Vampier:150
Man/Vrouw: Vrouw
Weerwolf/(Half)Vampier: Vampier

A Human Walk In The City Empty
BerichtOnderwerp: Re: A Human Walk In The City   A Human Walk In The City Emptyzo maa 13, 2011 8:50 pm

Mide volgde met haar ogen Cynetria. Wat was die van plan? Op zulke momenten vond ze het jamer dat gedachtenlezen niet haar gave was. Nouja de meeste tijd heb je er niet aan. Gedachten lezen is trouwens niet handig in gevechten. Brut geweld! Da's pas cool! Ze grinnikte. "Hoepel op!" riep het meisje. "He Hulpelkutje, bek houden!" snauwde Mide. Wist dat kind echt niet dat ze het eten was. Cynetria kwam steeds dichter bij het meisje. Ze zou ze toch niet bijten en zelf op eten? Neje dat kon niet, als ze jaagden, dan deelden Cy en zij altijd de prooi. Plots zag Mide wat Cyntria ging doen, de deur! Eureka! Cynetria's hand ging door de deur zoals een mes door een slagroom taart. Of zoals iemand een stukje Chips breekt. "Hup Cy!" Moedigde ze haar aan. Het hupelkut mensje sprong recht. Waarom huilde ze niet van angst? Of gilde ze niet in ieder geval? Wat een onverschroken mense meisje. "Pech voor je Cy! Het HK'tje is niet bang." Mide kreeg de slappe lach. Ohh, wat een afgan voor Cynetria. "Muhaha, sorry... Cyn...tria... I-ik. Kan er-r nietsss aan doe-oen." lachte ze. Toen vermende ze zichzelf en veegde de grijns van haar gezich.

"Oke, effe kijken... Wacht ik weet eigenlijk niet hoe je heet." zei ze terwijl ze zich naar het meisje wende. Mide liep naar haar toe en hief haar op met een hand. Met de ander verkende ze de zakken van het meisje haar brooek en jack. Aha! In de jack vond ze een portefeuille. " Zo Zo." mompelde ze. Mide gooide het meisje met een sierlijke boog tegen de muur van haar huis. Vlug opende ze de portefeuille en bekeek ze de identideitskaart. Amy, stond er bij de naam. "Hallo, Hulpelkut AMy zonder vrees." zei ze formeel. "Of is het eerder, Amy het dwaze hulpelkutje? Wat denk jij Cy?" Mide liep naar Amy en boog zich over haar. "Wat doen we met haar?" vroeg ze aan Cynetria.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynetria

Cynetria


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 08-12-10
Woonplaats : In Jeruzalem x]

Character profile
Leeftijd: Geboren in 1760 ziet er 18 uit
Man/Vrouw: Vrouw
Weerwolf/(Half)Vampier: Vampier

A Human Walk In The City Empty
BerichtOnderwerp: Re: A Human Walk In The City   A Human Walk In The City Emptyma maa 14, 2011 6:48 pm

Cynetria keek naar het vreemde meisje dat begon te lachen. Wat een creep, wie lacht er nou als ze bang horen te zijn?! Toen gilde ze dat haar deur stuk was. Maakte ze zich daar druk om? Wat eng... "Geen pech voor mij hoor Mide." Grijnsde Cynetria, "Maar pech voor dit gansje, waarom ren je niet weg?" Cynetria zuchtte geïrriteerd.
"Heb je geen instinct dat zegt dat je bang bent ofzoiets?" Ze draaide met haar ogen. Plots nam Mide het woord en stapte naar voren. Ze zei: "Oke, effe kijken... Wacht ik weet eigenlijk niet hoe je heet." draaide zich naar het meisje en tilde haar op. Hoewel ze wat spartelde hield Mide haar in een ijzeren greep. Cynetria keek toe hoe Mide haar zakken aftaste en toen een portefeuille eruit plukte. Aha.
Mide gooide haar tegen haar eigen huis. Cynetria kon voor het eerst angst in haar ogen lezen, ""Hallo, Huppelkut Amy zonder vrees." Cynetria lachtte, dat kind heette dus Amy. "Laten we er maar vanuit gaan dat dat het laatste is. Want iemand zonder vrees. Correctie, een mens zonder vrees is erg, maar dan ook heel erg dwaas. Hoewel." Ze bukte zich en ging met haar gezicht heel dicht bij het meisje. "Dat je minder dwaas word. Ik kan je angst gewoon zien in je ogen. Dat kan je niet verbergen..." Cynetria lachtte, Mide vroeg wat ze gingen doen. "Geen idee..." Ze keek naar het meisje. "Wat onbeleefd natuurlijk! Ik ben Cynetria en dit is Mide. Je nieuwe beste vriendinnen." Ze gaf het tegenstribbelende meisje een knuffel. "Vrienden tot het einde." Zei ze met een cheerleaderstem waarmee ze het einde benadrukte. "Ach Mide we hebben twee opties. Ik heb nog niet zo'n sterke dorst. Oftewel verspillen we een deel van haar bloed. Maar tja, wie geeft om een lijk meer of minder of te wel spelen we nog even met onze nieuwe BFF."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





A Human Walk In The City Empty
BerichtOnderwerp: Re: A Human Walk In The City   A Human Walk In The City Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
A Human Walk In The City
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Welcome to this City.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Gethin :: Amorghan (Stad) :: Woonwijk-
Ga naar: