Gethin
Audio Engineering 1290020249
Gethin
Audio Engineering 1290020249
Gethin
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Gethin


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Audio Engineering

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Benjamin

Benjamin


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28

Character profile
Leeftijd: 15
Man/Vrouw: Man
Weerwolf/(Half)Vampier: Weerwolf

Audio Engineering Empty
BerichtOnderwerp: Audio Engineering   Audio Engineering Emptyzo sep 11, 2011 7:54 pm

Ik liep met mijn rugzak op mijn rug door de wijdse hal van de academie. Avond school. Misschien was het niet het handigst voor een weerwolf, maar ik moest wel. Ik wilde verder in mijn baan, dus ik moest leren. Ik wilde niet mijn hele leven stagehand blijven. Ik wilde door. Geluidsman. Dat was mijn doel. Een doel dat ik zo snel mogelijk wilde bereiken. Naast mijn middelbare school deed ik dus 's avonds een opleiding voor geluiodstechniekus. Zo lang ik uit de buurt bleef van ramen ging het goed. Dus net voor zonsondergang kwam ik hier binnen. Mijn tas liet ik hier in mijn kluisje voor ik rond middernacht weg ging. Anders had ik een probleem. Ik was hier een van de jongste, maar ik redde me prima. Ik kon goed meekomen met mijn klas en mijn middelbare school leed er niet echt onder, dus ik had geen problemen. Ik duwde de deur naar de college zaal open en ging op mijn vaste plekje zitten. Ik legde mijn boeken op het tafeltje voor me en wachtte tot de rest er ook was. Er waren er al een paar, maar iedereen moest er zijn voor we begonnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Audio Engineering
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Gethin :: Amorghan (Stad) :: Stadscentrum :: Muziek en kunst accademi-
Ga naar: