Gethin
Soraya Toscano 1290020249
Gethin
Soraya Toscano 1290020249
Gethin
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Gethin


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Soraya Toscano

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Soraya

Soraya


Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 11-09-11

Character profile
Leeftijd: 16
Man/Vrouw: Vrouw
Weerwolf/(Half)Vampier: Half Vampier

Soraya Toscano Empty
BerichtOnderwerp: Soraya Toscano   Soraya Toscano Emptyzo sep 11, 2011 8:09 pm

Mijn inspiratie is vandaag niet op zijn best dus geen sprookjesachtige titel hier :} Iig komt hier de nodige info over Soraya.

Naam: Soraya(goh)
Leeftijd: 16
Karakter: Kom je vanzelf wel achter
Verleden: lees gewoon maar wat hieronder staat

8 september 2004

Ik krom ineen toen ik voelde hoe het natte, plakkerige spul in mijn gezicht belanden. Snel wreef ik er met mijn hand over heen om te kijken wat het was. Het leek op modder maar de geur vertelde me iets heel anders net als het gegiechel van een paar meisjes en het geschreeuw van de jongens. Dit alles zou een tienjarige niet moeten ondergaan maar bij mij gebeurde dat allemaal wel. Gekwetst keek ik hun kant op waardoor de jongens alleen maar meer opmerking gingen maken. 'Van welke planeet kom je Soraya?' en 'Ga je ons weer proberen te slaan als we kauwgom in je haar gooien?' Mijn blauwe ogen vulde zich met tranen door de andere opmerkingen die gemaakt werden. Inderdaad ik was anders en ik wist niet waarom. Het enige wat ik wist was dat ik bloed nodig had en dat mijn peetmoeder dat haalde bij het ziekenhuis. Ik wist niet wie ik was, ik wist alleen dat ik anders was.


1 juli 2010

'En er is niks waar je je slecht over voelt Soraya?' Ik schudde mijn hoofd omdat ik me voor het eerst sinds tijden echt goed voelde. 'Ook niet over dit?' De foto die me voorgehouden werd zorgde ervoor dat ik me in moest houden om in huilen uit te barsten. Een compleet gephotoshopte foto die als hij op internet stond elk moment op een hoerensite kan belanden. Ik beet zachtjes op mijn lip terwijl ik de foto bekeek. En daar ging het goede gevoel. In 1 simpele minuut ging mijn leven van goed naar een ramp. Ik moest hier weg.
'Ik ken die foto niet.' Ik stond op, duwde de stoel waar ik op zat naar achter en liep het kantoor uit. Eenmaal buiten om het plein rende ik zo snel als ik kon het terrein af. Ik had geen idee waarheen maar weg van hier. De laatste woorden die ik meekreeg was het woord "Freak!" Niet bepaald een goede herinnering dus.


Ik weet het niet erg lang maar ik heb niet erg veel inspiratie meer vandaag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cynetria

Cynetria


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 08-12-10
Woonplaats : In Jeruzalem x]

Character profile
Leeftijd: Geboren in 1760 ziet er 18 uit
Man/Vrouw: Vrouw
Weerwolf/(Half)Vampier: Vampier

Soraya Toscano Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soraya Toscano   Soraya Toscano Emptyzo sep 11, 2011 8:14 pm

Hi ;d

Wilkommen clown
Terug naar boven Ga naar beneden
Mide

Mide


Aantal berichten : 92
Registratiedatum : 19-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Etikhove

Character profile
Leeftijd: Mens: 20 Vampier:150
Man/Vrouw: Vrouw
Weerwolf/(Half)Vampier: Vampier

Soraya Toscano Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soraya Toscano   Soraya Toscano Emptyzo sep 11, 2011 8:14 pm

LOL welkom bro.

Eerste half-vampiertje.
Cool ;hah
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Soraya Toscano Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soraya Toscano   Soraya Toscano Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Soraya Toscano
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Gethin :: Algemeen :: Nieuwe vampieren-
Ga naar: