Gethin
vampieren jagers  1290020249
Gethin
vampieren jagers  1290020249
Gethin
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Gethin


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 vampieren jagers

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
katherine

katherine


Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 26-02-11

Character profile
Leeftijd: 18 120jaar *aangepast door Admin!*
Man/Vrouw: Vrouw
Weerwolf/(Half)Vampier: Vampier

vampieren jagers  Empty
BerichtOnderwerp: vampieren jagers    vampieren jagers  Emptyzo feb 27, 2011 11:43 am

au zei ik ik sneede me aan het mes . het brande gevoel op mijn vinger werdt steets erger en daarna heelde het. ik gooide het mes ver weg en ken de man woedend aan met mij roode ogen.ik pakte de man bij zijn kraag en trok hem de lucht in. voor wie werk jij vroeg ik. dddaattt ga ik je nooit zeggen je zal me eerst moeten doden bloodzuiger.zoals je wenst zei ik en beet hem in zijn nek.
het lichaam viel op de grond.ik veegte me mond af en ik hoorde mensen aan komen schit zei ik en pakte het lijk op en met een hoge snelheid rende ik weg naar mijn huis. ik keek eerst rond toen opende ik de deur en sleurde het lijk naar beneden ik bracht het naar de kelder en stak het in brand.ik liep naar de woonkamer keek op de woonkamer klok het was bijna ochtend
de zon kwam al op ik opende de deur en stond op de stoep ik het vollen licht. gelukkig heb ik een ketting die me beschermd tegen de zon.hmm ik keek naar mijn broek en zag dat er blood op zat dus ging ik douche nadat alle blood van mijn lichaam af was trok ik andere kleren aan een zwarte broek en een zwart jasje. ik wilde naar de stad en ik trok mijn hoge hakken aan maar toen hoorde ik iets van uit mijn kelder komen mijn met snelheid ging ik er naar toe .iemand viel me aan hij pakte me bij me keel en gooide me naar de muur.ik stond op en viel hem aan liet mijn tanden zien. he rustig zei de vampire ik sta aan jou kan .ik ging van hem af .wat wil je van me oh katherine ik kom je helpen .ik heb geen hulp nodig zei ik boos.en hoe weet jij me naam.jh ik heb zoon mijn mensen zei hij met een scheven lach.ik kom je helpen met die vampier jagers. de vorge had je bijna tepaken zei hij met een gemene lach met dat mes jh zei ik er zat vervain op het mes ze weten dus onse zwakte. jup in londen heb ik er al paar uitgeschakeld zei hij maar ze blijven maar komen. er werdt aan de deur geklopt we keken elkaar aan en ik liep naar de deur en dee de deur open. er schoot een staak in mijn buik de vampier rende naar buiten beet de man dood die dat had gedaan.ik trok de staak uit mijn buik en gooide het weg hmm katherine er is een probleempje wat zei ik knorig nou zei hij er komen mens aan met staken. we moeten weg hij gooide de deur dichten en gooide me op zijn schouder.en rende met een hoge snelheid weg.



Terug naar boven Ga naar beneden
Mide

Mide


Aantal berichten : 92
Registratiedatum : 19-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Etikhove

Character profile
Leeftijd: Mens: 20 Vampier:150
Man/Vrouw: Vrouw
Weerwolf/(Half)Vampier: Vampier

vampieren jagers  Empty
BerichtOnderwerp: Re: vampieren jagers    vampieren jagers  Emptyzo feb 27, 2011 5:14 pm

"What the Fuck!" Schreeuwde ik door de muziek heen. Ik was opjacht in een van de nachtclubs van Amorghan. "Ik vroeg of je hier recht overwerkte?" Schreeuwde de jongen die naast me zat terug. "Zie ik eruit als een van die topless danseresen?" Vroeg ik sarcastisch. "Je bent mooi." Antwoorde hij. "Ohh echt?" Dat compument had ik al vaker gehoord. Zeker als ik uit ging. Plots ging mijn mobieltje af. Ik keek ernaar en zag dat het al 6uur was. "Ik moet gaan." Ik gooide een hand kusje naar de jongen en beende de nachtclub uit. Het was al een beetje licht en lang zou ik het niet uithouden. Nouja, ik had tijd tot 11.30 voor ik ziek werd van het licht. Ergen op het dorps plein zette ik mij rustige op een bankje. Het was heerlijk rustig... De vogels fluiten, kinderen speelden, en er liepen iemand op supersonische snelheid voorbij. Super snel? Wacht eens even? Wacht eens even... Dat moest een vamp zijn. Gromend sprong ik recht en liep ik heb achterna. "WACHT JULLIE!" Brulde ik!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
vampieren jagers
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [!] Hét speciale vampieren topic.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Gethin :: Amorghan (Stad) :: Stadscentrum-
Ga naar: