Gethin
Jane, "Gonna kill like a Vampire," 1290020249
Gethin
Jane, "Gonna kill like a Vampire," 1290020249
Gethin
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Gethin


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Jane, "Gonna kill like a Vampire,"

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Jane

Jane


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 03-12-10

Character profile
Leeftijd: Mens |17| Vampier |70|
Man/Vrouw: Vrouw
Weerwolf/(Half)Vampier: Vampier

Jane, "Gonna kill like a Vampire," Empty
BerichtOnderwerp: Jane, "Gonna kill like a Vampire,"   Jane, "Gonna kill like a Vampire," Emptyma dec 06, 2010 10:28 pm

- J a n e -


Like I'm the only one that you'll ever love
Like I'm the only one who knows your heart


Naam: Jane.
Leeftijd: 17 in mensen gedaante, maar Jane is al 20 jaar vampier..
Speciale krachten/gave: Jane zal ongetwijfeld iets ongewoons hebben, maar dit moet ze eerst nog door zien te krijgen. Misschien duurt dit nog jaren voordat ze het zelf beseft, of wie weet komt ze er morgen wel achter.
Uiterlijk: Jane heeft een jong uiterlijk, wat zowel vriendelijk als bitchi kan overkomen. Twee bloedrode ogen, die – als ze erge honger heeft – zwart verkleuren. Hierbij moet ze dan ook direct gaan jagen, voordat ze haar controle verliest. Jane heeft roodachtig vol maar korte haren, een blanke huid met rode sproeten en lichtrode lippen. Ze is niet heel lang, maar ook zeker geen klein meisje.
Innerlijk: Jane komt misschien wat fel over, maar heeft diep van binnen een goed hart. Ze is grof en spottend tegen iedereen die ze niet kent, of mag. Een lichte arrogante uitstraling is dan ook niet te ontlopen.
Partner: -
Familie: -

“Ik kan je vertellen wat ik heb meegemaakt,” Jane hing nonchalant tegen een boom aan, ergens diep in het bos. Haar zachte, maar overduidelijke felle stem sneerde door de stilte heen. Ze staarde naar haar voeten, de grond voor haar. Ze hield haar handen rustig in haar jaszakken. Het schemerde, de zon leek met elke seconde meer weg te vluchten van de maan. Het was stil, onaangenaam stil. Op ongeveer drie meter afstand stond een jongen, haar leeftijd. Ze gunde hem geen moeite om hem recht aan te kijken, hij was het niet waard.. Of misschien toch wel? Het maakte niet uit. Woest schopte ze een aantal bladeren voor haar voeten weg. “Vijftien jaar van marteling, weet je hoe dat voelt,” ze sprak ze woorden zacht en breekbaar uit, maar ondertussen ook met zoveel haat. “Weetje hoe het voelt om iemand verraden!” Jane hied haar hoofd om hoog, en keek in de twee ogen van een jonge vampier..
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin



Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 13-06-10

Character profile
Leeftijd:
Man/Vrouw:
Weerwolf/(Half)Vampier:

Jane, "Gonna kill like a Vampire," Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jane, "Gonna kill like a Vampire,"   Jane, "Gonna kill like a Vampire," Emptydi dec 07, 2010 2:51 pm

Heyy,

Welkom op Gethin!
Als je ooit een topic wilt (jij opend wat ik heb bij de andere nieuwkomers al moeten openen...) zeg het dan maar.

X
Mide

-Sorry verkeerd account...-
Terug naar boven Ga naar beneden
https://gethin.actieforum.com
Jane

Jane


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 03-12-10

Character profile
Leeftijd: Mens |17| Vampier |70|
Man/Vrouw: Vrouw
Weerwolf/(Half)Vampier: Vampier

Jane, "Gonna kill like a Vampire," Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jane, "Gonna kill like a Vampire,"   Jane, "Gonna kill like a Vampire," Emptywo dec 08, 2010 8:16 am

Bedankt Mide! =)
Ik zag dat je al in een topic had geantwoord, ik ga zo snel als kan terug posten.


xLiefs Jane,
Terug naar boven Ga naar beneden
Mide

Mide


Aantal berichten : 92
Registratiedatum : 19-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Etikhove

Character profile
Leeftijd: Mens: 20 Vampier:150
Man/Vrouw: Vrouw
Weerwolf/(Half)Vampier: Vampier

Jane, "Gonna kill like a Vampire," Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jane, "Gonna kill like a Vampire,"   Jane, "Gonna kill like a Vampire," Emptywo dec 08, 2010 2:13 pm

Hehe, ga nu terug antwoorden...
Terug naar boven Ga naar beneden
Jane

Jane


Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 03-12-10

Character profile
Leeftijd: Mens |17| Vampier |70|
Man/Vrouw: Vrouw
Weerwolf/(Half)Vampier: Vampier

Jane, "Gonna kill like a Vampire," Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jane, "Gonna kill like a Vampire,"   Jane, "Gonna kill like a Vampire," Emptywo dec 08, 2010 8:54 pm

Heb hem net gepost. Zit ook nog op andere RPG en al die dingen in RL, dus soms duurt het gewoon langer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mide

Mide


Aantal berichten : 92
Registratiedatum : 19-11-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Etikhove

Character profile
Leeftijd: Mens: 20 Vampier:150
Man/Vrouw: Vrouw
Weerwolf/(Half)Vampier: Vampier

Jane, "Gonna kill like a Vampire," Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jane, "Gonna kill like a Vampire,"   Jane, "Gonna kill like a Vampire," Emptydo dec 09, 2010 1:00 pm

Ik reageer altijd binnen de 2 dagen.. (tenzij er een noodgeval is en ik niet op internet kan...)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Jane, "Gonna kill like a Vampire," Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jane, "Gonna kill like a Vampire,"   Jane, "Gonna kill like a Vampire," Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jane, "Gonna kill like a Vampire,"
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mide the vampire
» When Isabella became a vampire...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Gethin :: Algemeen :: Nieuwe vampieren-
Ga naar: